Wdrożenia i usługi

Przedstawiamy ofertę usług przygotowaną dla Naszych Klientów w ramach obsługi programu SoftLex

Analiza przedwdrożeniowa

Etap analizy obejmuje przygotowane szczegółowej specyfikacji potrzeb klienta, które może spełnić program SoftLex.
Wynik analizy pozwala na przygotowanie programu do wdrożenia, w postaci obsługującej wszystkie procesy biznesowe. Przygotowany w wyniku analizy dokument zostanie podstawą do realizacji prac projektowych, wdrożeniowych, tworzenia scenariuszy oraz szablonów wydruków, raportów, statystyk.


Usługi wdrożeniowe

Wdrożenie obejmuje instalację, szkolenie, projektowanie wspólnie z Klientem procedur odszkodowawczych, aby praca na SoftLexie przebiegała sprawnie i precyzyjnie. W trakcie wdrożenia przygotowywane są szablony wydruków, statystyk, raportów


Usługi szkoleniowe

Szkolenia obejmują przeprowadzenie instruktażu administratorów, kadrę zarządzającą i pracowników. Szkolenia prowadzone są w sposób umożliwiający przekazanie niezbędnej wiedzy przy optymalnym wykorzystaniu czasu osób uczestniczących w szkoleniu.

Kambit.pl prowadzi szkolenia z zakresu:

 
  • obsługi programu,
  • administrowania systemem SoftLex,
  • tworzenia szablonów wydruków.

Usługi programistyczne

Usługi programistyczne to oferta skierowana dla bardziej wymagających Klientów. W ramach usług programistyczych oferujemy:

 
  • modyfikację programu,
  • dodatkowe moduły programu,
  • zaawansowane statystyki, raporty,
  • aplikacje dedykowane na zamówienie klienta.

Zachęcamy do zapoznania się z szczegółowymi informacjami oferowanych usług kontaktując się z konsultantami działu handlowego: email biuro@kambit.pl lub telefonicznie 044 649-66-26

Program serwis znajduje zastosowanie:

  • serwisy elektroniczne
  • serwisy elektryczne
  • serwisy AGD-RTV
  • serwisy komputerowe
  • serwisy sprzętu ciężkiego
  • serwisy sprzętu dla dzieci
  • serwisy zabawek
  • serwisy urządzeń przemysłowych
  • serwisy producentów
  • oraz wszelkich instytucji zajmujących się serwisowaniem urządzeń.